2013. február 20., szerda

Köszi elég volt a mai nap! xx



  • Neked is Kisasszony! Fogalmatok sincs, hogy rövidesen darabokra szed titeket a sajtó. Próbáljatok egy kicsit felelősségteljesebben viselkedni. Szóval, ha hajlandóak vagytok éretten gondolkodni, akkor most megbeszélhetnénk, hogy mi legyen a pletykaéhes médiával. Képesek vagytok ezt megbeszélni? - nézett rám, majd Justinra, mi pedig bólintottunk. 
  • Fantasztikus! Justin te már mondtál valamit a sajtónak? - kérdezte tőle Lil.
  • Nem. Nem nyilatkoztam egyszer sem, és sem twitteren, sem máshol nem mondtam a témával kapcsolatban semmit. - válaszolt.
  • Rendben. Nem akarok belefolyni a magánéletetekbe, ezért hagyom, hogy mi történt, a ti dolgotok, de egy dolgot muszáj tudnom. Selenával együtt vagytok? - nézett rá, én pedig azonnal odakaptam a fejem. Teljes csend volt, majd bizonytalanul ugyan, de Justin megtörte.
  • Nem. - mondta halkan, majd bűnbánóan a padlót kezdte fürkészni. - Teljesen berúgtam, ő meg egyszer csak ott termett, állni nem tudott. Belesett a karjaimba, majd megcsókolt. A fotósok pont lekapták, és tényleg, komolyan nem jelentett semmit. - nézett rám, én pedig elkaptam a fejem. Niall csak csendben ült mellettem, Louisék pedig kimentek a konyhába, de láttam, hogy erőteljesen figyelik a beszélgetésünket.
  • Ez a része nem érdekel a dolgoknak. Majd ha szeretnétek megbeszélitek kettesben. Akkor viszont azt az ötletemet elvethetjük, hogy egy ideje együtt vagytok Selenával. - mondta Lil.
  • Mi lenne ha azt mondanánk, hogy már hamarabb szakítottunk, nem emiatt lett vége? - kérdeztem.
  • Kérlek Miley nem beszélhetnénk? -  nézett rám Justin.
  • Nem hiszem, hogy lenne mit megbeszélnünk.
  • Kérlek. - nézett a szemembe.
  • Lil? - kérdeztem manageremtől, hátha ő jobban tudja, hogy mit is tegyek, vagy egyáltalán itt hagyhatom-e a srácokkal?
  • Menjetek csak. - bólintott biztatóan. Tudtam, hogy mindenképpen meg kell majd beszélnünk kettesben, de nem volt hozzá kedvem.
  • Miley kérlek. Hallgass meg. - mondta, mikor félrementünk az egyik folyosón.
  • Mondd! - sóhajtottam.
  • Tudom, hogy szinte feleslegesen magyarázkodom, mert már nem bízol bennem, de én mégis megpróbálom. Esküszöm. Miley az életemre esküszöm, hogy nem akartam. Nem én akartam, semmit nem jelent nekem, és nem is jelentett. Nem voltam beszámítható állapotban. Megtörtént és ez ellen már nem tudok tenni, de tudom, hogy ez volt életem legnagyobb hibája Miley én még mindig szeretlek. - mondta.
  • Én is szeretlek. De nem tudok benned bízni, és ez így nem működhet. Akkor is bizonytalan voltam, amikor először megcsaltál, most már pedig mérget mernék venni rá, hogy megint megcsalnál. - kezdtem el a földet fürkészni, ő pedig az államnál fogva felemelte a fejemet, és megcsókolt. - Justin ez nem jelent semmit. Nem fogunk újra összejönni, vedd ezt egy búcsú csóknak. Vége.
  • De Miley...-kezdte volna.
  • Sajnálom Justin. - mondtam, és visszaindultam a nappaliba.
Eközben a srácoknál:
  • Elég necces, hogy ezt itt beszélik meg. - jött ki Louis a konyhából, és leült a kanapéra.
  • Igen. És az is, hogy Mileynak 1 hónapig veletek kell lennie, mégis ez van. - mondta visszabeszélést nem tűrve Lil.
  • Ne haragudjon. Ő a legidősebb, és a legéretlenebb is egyben. - nézett lemondóan Liam Louisra.
  • Legalább van köztetek normális is. - mondta Lil.
  • Héj. Én is az vagyok. - mondta Niall.
  • És én is. - lépett ki Zayn a konyhából, de nem volt rajta felső, csak egy szál nadrágban flangált.
  • Atya ég húzz magadra valamit. - bökte oda Lil Zaynnek.
  • Nem tetszik amit lát? - kérdezte perverz vigyorral Zayn.
  • Oh édesem. Tudod mennyivel jobbakat láttam már? - vágott vissza Lil. Zayn köpni, nyelni nem tudott, Niall, Liam és Louis pedig szakadtak a nevetéstől. - Dolgozz még rajta egy kicsit drága, most pedig húzz magadra valamit. - Zayn sértődötten elsétált. - És hol van az ötödik? Vagy nem öten vagytok?
  • De csak... Mondjuk úgy, hogy jobb ha nem most ismeri meg Harryt. Nagyon kedves és szerethető, de elkapta a hév. - mondta Niall.
  • Enyém a világ, bármit megtehetek? - kérdezte Lil.
  • Pontosan.
  • Mileynak is volt. - mosolyodott el Lil. - Hál' istennek sikerült egy kis idő múlva észhez térítenem, de nem volt könnyű.
Miley szemszöge:
  • Mindent megbeszéltünk. Van már ötletetek? - léptem be a nappaliba.
  • Ami azt illeti nekem támadt egy ötletem, de nem tudom, hogy mennyire fog nektek tetszeni. - mondta Lil.
  • Hallgatjuk. - lépett be Justin is a szobába, és leült a kanapéra.
  • Nincs más esélyünk, muszáj eljátszanotok, hogy még mindig együtt vagytok.
  • Lil ugye ezt nem mondod komolyan? - néztem manageremre.
  • Miley gondold végig. Nem mondhatjátok, hogy hamarabb szakítottatok, mivel egy nappal előtte még együtt mutatkoztatok. Ha most szakítotok és be is valljátok, Justin lesz a párkapcsolat törő, te pedig a biztos idiótának beállított barátnő, aki rögtön rohant 5 másik helyes sráchoz. Ez nem lenne jó. A képet photoshopnak állítjuk be, és ügy lezárva. Egy kis iső múlva szakíttotok és tádám újra a sztárvilág boldog szinglijei lehettek.
  • Igaz. De elég lenne csak 2 hétig, vagy egy hónapig. - mondtam reménykedve, hogy helyeselnek majd, és Igennn. Van isten. Bólogattak. Tehát vázoljuk fel a helyzetem. Össze leszek zárva egy hónapig 5 olyan sráccal, akiből egy mindennél jobban utál, úgy kell tennem mintha boldog lennék a volt barátommal, és mellette intézzem a modell ügyeimet is.
  • Nos. akkor végeztünk is, ez a dráma is véget ért. Akkor most menjünk. Srácok köszönöm, hogy vendégül láttatok. - álltam fel és megölelgettem őket. - Lugowin remélem folyamatosan csörög a telefon.
  • Ebben biztos lehetsz. - nevetett.
  • Niall köszönöm. Rengeteget segítettél. - öleltem meg. 
  • A Harryset majd elmondod. - mondta mikor megöleltem.
  • Oké. - sóhajtottam.
  • Holnap találkozunk. - mondta Niall, majd kiengedett. Beültem a kocsiba, Lil-el beszélgettem, majd elköszöntem tőle és Justintól, mikor a sofőr leparkolt a házam előtt. Besiettem, és bekapcsoltam a TV-t, a Music Channelt néztem, mikor a srácok dala ment elmosolyodtam. Elmentem fürdeni, felvettem a pizsim, összedobtam vacsira egy kis Bruschettát, majd befeküdtem a TV elé, és elővettem a laptopom. Mindenféle hírportárra felmentem, ahol már különös találgatások mentek és amint gondoltam már ott díszelegtünk Niallel a képeken. Igen egy újabb címlap, de semmi gond. Ezt is kibírom.

 Felmentem Twitterre, majd végiggondoltam, hogy mit is írjak, és kiírtam twitterre:

"Skacok sajnálom, hogy mostanában felmerült a pletyka, hogy @JustinBieber-rel vége, de nem igaz a hír. Nagyon boldogok vagyunk. A kép photoshop, sajnálom, hogy egyes embereknek erre van ideje. Hogy vagytok?;) xx"

Boldogan fogadtam, hogy sokan el is hitték, bár még mindig voltak kételkedők. Tovább nézelődtem, majd láttam, hogy Niall írt twitteren. Jót nevettem rajta, és válaszoltam:
"Pontosan. @Niall_Horan-nek igaza van, barátok vagyunk és ennyi:) Bezony @Niall_Horan, vicces volt:D

Láttam, hogy legjobb barátnőm Csenge fent van, ezért írtam neki:



"Sziaaaaa @CsengeLein! Hogy vagy?"

"Szió! Semmi különös. Veled? Láttam a Justinost. És a One Direction srácok? Komolyan?"

"Haha!:D Szörnyű vagy. Justinnak tényleg vége, de el kell játszanunk, hogy még együtt vagyunk, és majd csak 1 hónap múlva "szakíthatunk." A One Directionos srácok nagyon jó fejek, kivéve Harryt. Ő elég bunkó, de a többiekkel jóban vagyok, és ne kombinálj, tényleg csak haverok vagyunk. Komolyan. Nem is az eseteim"

"Oké. Hiszek neked:D Bár majd bemutathatnád őket:)"

"Meglesz;) A héten ráérsz? Benék hívtak?"

"Tényleg majd Ben is hívni fog:) Ráérek, majd megbeszéljük, hogy mikor találkozhatnánk, de most megyek, elteszem magam holnapra, mert hulla vagyok. Puszi! xx I <3 U"

"Oki:) Me too szerelmem;) XOXO"

Csangével óvodás korunk óta ismerjük egymást, és barátságunkat csak még jobban megerősítette, miután elkísért engem egy találkozásra Benékhez, a modellügynökségnél, és egyből belészerettek, szóval együtt utaztunk egy ideig, és együtt értük el az álmainkat. Azt hiszem nála jobb barátnőt nem is kívánhatnék:)
Hát ez a nap sem volt túl könnyű, de majd a holnapin jobban ügyelek, és igyekszem kevesebb drámát tenni. Ilyen gondolatokkal felüktem az ágyban, minek a következménye az lett, hogy elnyomott az álom.

 Sziasztok! Köszönöm az eddigi hozzászólásokat, nem sokára felteszem a szereplőket, mert egyre többen jönnek majd képbe:) Nincs komihatár, köszönöm, hogy olvassátok!:) Majd egyszer jön a kövi! Puszi xx


1 megjegyzés:

  1. Szia csajszi!!
    Jó kis részt hoztál megint össze!
    Miley-t egy kicsit sajnálom a Justinos dolog miatt, de egy hónap még nem a világ vége! :)
    Mást nem igazán tudok mondani, mert csak gyors felnéztem, de azért remélem örülsz egy MINI kominak is! :)

    VálaszTörlés